باریک اعتماد به نفس دوران کودکی لیلا حاتمی

باریک: اعتماد به نفس دوران کودکی لیلا حاتمی همیشگی تصویری تماشاگر زندگی تصویر

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار گوناگون گفت وگو با سید موسی شریفی، چاق‌ترین مرد کشور عزیزمان ایران

    عمو موسی را بسیاری با برنامه ماه عسل می شناسند. هنگامی که از او اینگونه در رسانه ها یاد شد: «مردی که هفت سال رنگ آفتاب را به خود ندیده است» درک این درد ولی جهت

    گفت وگو با سید موسی شریفی، چاق‌ترین مرد کشور عزیزمان ایران

    گفت وگو با سید موسی شریفی، چاق ترین مرد ایران

    عبارات مهم : ایران

    عمو موسی را بسیاری با برنامه ماه عسل می شناسند. هنگامی که از او اینگونه در رسانه ها یاد شد: «مردی که هفت سال رنگ آفتاب را به خود ندیده است» درک این درد ولی جهت مایی که هیچ گاه این اوضاع را تجربه نکرده ایم هرگز امکان پذیر نیست..

    عمو موسی را بسیاری با برنامه ماه عسل می شناسند. هنگامی که از او اینگونه در رسانه ها یاد شد: «مردی که هفت سال رنگ آفتاب را به خود ندیده است» درک این درد ولی جهت مایی که هیچ گاه این اوضاع را تجربه نکرده ایم هرگز امکان پذیر نیست. با سید موسی شریفی که ناخواسته لقب چاق ترین مرد کشور عزیزمان ایران را با ۳۲۶ کیلوگرم وزن به خود تخصیص داده شده است داده گفت و گو کردیم و این گفت و گو درحالی است که او اراده کرده تا رکورد سریع ترین میزان لاغری در عرض سه تا شش ماه در کتاب رکوردهای گینس را به نام خود بزند.

    گفت وگو با سید موسی شریفی، چاق‌ترین مرد کشور عزیزمان ایران

    غم و غصه تنهایی چاقم کرد

    سید موسی ۵۷ ساله هست. در جوانی ماهی فروش بوده و از اوضاع مالی نسبتا خوبی برخوردار بوده هست. او در رابطه با دوران جوانی و علت مهم چاق شدنش می گوید: «در جوانی بیشترین میزان وزنم ۱۸۰ کیلو بود ولی با همین وزن فعالیت هم می کردم. در آن دوران عاشق هم شدم و علاقه را مساوی آرامش می دیدم ولی به علت بیماری صرع که از بچگی همراهم بود نتوانستم ازدواج کنم. حتی جهت درمان این بیماری به اروپا هم رفتم ولی در آنجا چون از استرس دور بودم با وجود اینکه میزان غذایم زیاد از کشور عزیزمان ایران بود روز به روز لاغرتر می شدم و نشانی هم از بیماری صرع در آن مدت نداشتم ولی بنا به دلایلی باید به کشور عزیزمان ایران بر می گشتم و در کشور عزیزمان ایران زندگی می کردم.

    عمو موسی را بسیاری با برنامه ماه عسل می شناسند. هنگامی که از او اینگونه در رسانه ها یاد شد: «مردی که هفت سال رنگ آفتاب را به خود ندیده است» درک این درد ولی جهت

    این روال زندگی به همین شکل ادامه داشت تا اینکه در سال ۸۸ سکته مغزی کردم. بر اثر سکته سمت راست بدنم لمس شد و توانایی حرکت کردن را از من گرفت چون کسی را نداشتم که از من مواظبت کند منزل نشین شدم و این غم و غصه تنهایی و بی کسی باعث شد روز یه روز وزنم اضافه شود.»

    از او در رابطه با خانواده اش می پرسم و او می گوید: «پدر و مادرم فوت کرده اند و خواهرها و برادرهایم هر کدام دنبال زندگی خودشان هستند هرچند که یکی از برادرهایم چند ماهی برادری را در حقم تمام کرد ولی چون من مواظبت شبانه روزی می خواستم امکان ماندنش در کنارم نبود و این چنین شد که من هفت سال و ۶ ماه یعنی ۹۰ ماه کامل در منزل تنها بودم.»

    گفت وگو با سید موسی شریفی، چاق‌ترین مرد کشور عزیزمان ایران

    ۹۰ ماه بی آب و غذا، بدون حرکت، بدون نور

    سید موسی شریفی که به عمو موسی معروف است در رابطه با این هفت سال می گوید: «من از بی محبتی به این حال و روز افتاده ام. فکر نکنید کسی که این چنین چاق می شود خیلی پرخور هست. باور کنید هفته ها می شد من غذا نمی خوردم چون کسی نبود که به من غذا بدهد. حتی گاهی پول آب خوردن هم نداشتم. چاقی دو نوع است: عده ای از پرخوری چاق می شوند و عده ای از درد بی کسی (روحی- روانی).

    عمو موسی را بسیاری با برنامه ماه عسل می شناسند. هنگامی که از او اینگونه در رسانه ها یاد شد: «مردی که هفت سال رنگ آفتاب را به خود ندیده است» درک این درد ولی جهت

    فکر می کنید آیا بعضی از افراد معتاد می شوند؟ از بی تفاوتی، از بی کسی. چاقی هم همین هست. گاهی افسردگی و منزل نشینی هم باعث چاقی می شود. من حتی به علت بیماری صرع گاهی غش می کردم و از تخت می افتادم و روزها منتظر می ماندم تاکسی بیاید و به دادم برسد.»

    او در این بین از همسایه ای با دوستی و خداشناس حرف می زند. همسایه ای که هیچ گاه نخواسته نامش جایی برده شود ولی در این هفت سال تنها کسی که گهگاه به عمو موسی سر می زده و آب و غذایی به او می داده همین همسایه ناشناس بوده است.

    گفت وگو با سید موسی شریفی، چاق‌ترین مرد کشور عزیزمان ایران

    عمو موسی می گوید: «اگر حال و روزم بهتر شود می خواهم کتاب بنویسم. کتابی در رابطه با این نوع چاقی که نه از پرخوری بلکه از تنهایی هست. می خواهم در آن کتاب از کسانی که کمکم کردند نام ببرم تا دینم را به آنها ادا کنم.»

    می خواهم با لاغری ام در گینس رکورد بزنم

    هم اکنون ولی حال و روز عمو موسی بهتر هست. هم از تنهایی درآمده است و می گوید مردم و به خصوص مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران خیلی پیگیر حال و روزش هستند و روزانه ۲۰۰ خبر از طرف مردم دارد. او همچنین حدود سه ماه گذشته مورد عمل جراحی قرار داده شد و حالا روز به روز در حال چربی سوزی هست. او در رابطه با عمل جراحی و دوران نقاهت بعد از عمل می گوید: «سه ماه پیش به وسیله کمیته امداد امام خمینی جهت عمل جراحی به پایتخت کشور عزیزمان ایران انتقال یافته شدم. بهتر بود عمل بای بعد معده برایم انجام شود ولی شرایط این عمل این است که باید یک ساعت بعد از عمل بیمار راه برود و چون من نمی توانستم راه برود عمل بالن را برایم انجام دادند.

    حدود یک ماهی در بیمارستان تحت درمان بودم و بعد کمیته امداد با پرستاری که کارهای فیزیوتراپی و غذا و داروهای سروقتم را انجام دهد قراردادی بست و هم اکنون اگر فشارها و استرس هایم کم باشد و هزینه پرستارم داده شود من می توانم در عرض سه تا شش ماه بیش از ۱۲۰ کیلو چربی سوزی داشته باشم که با این میزان چربی سوزی می توانم در کتاب گینس رکوردم را ثبت کنم.»

    مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران صدایم را شنیدند

    عمو موسی می گوید هیچ گاه از مردم کمک مالی نخواسته و تنها مطالبه اش پیگیری به اوضاع بیماری اش هست. در این بین مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران با کمک هایشان جوراب واریس، دو جفت کفش و دو جفت دمپایی مخصوص جهت او تهیه کردند. همچنین کپسول اکسیژن در منزل اش فراهم شده است است ولی گلایه عمو موسی از مسئولان محلی است.

    می گوید من همین جراحی ام را مدیون کمیته امداد هستم ولی مسئولان محلی پیگیر پرسشها من نیستند و هر بار بعد از بارها تماس فقط به یک کلمه چشم اکتفا می کنند. به عنوان نمونه در حال حاضر یک ماه است که پرداختی پرستار را نداده اند و اگر پرستاری نباشد که از من پرستاری کند روال لاغری و درمان من متوقف می شود. یا به عنوان نمونه دو سال پیش علوم پزشکی خوزستان قول درمان به من داده بود ولی هر چقدر منتظر عملی شده است وعده وعیدهای ارزش شدم خبری نشد تا حدی که میزان فشار و استرس داشت نیمه چپ بدنم را هم بی حس می کرد.

    حالا هم من هنگامی که یاد محبتی های بی دریغ مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران می افتم شرمم می آید لقمه ای اضافه بر دهانم بگذارم و دوست دارم لاغر شوم و روی پاهایم براه بروم تا هم سلامتی ام را به دست آورم و هم مردم خوشحال شوند ولی همه اینها در کنار توجه مسئولان و وزارت بهداشت امکان پذیر است.»

    برترین ها

    واژه های کلیدی: ایران | تنهایی | بیماری | رابطه با خانواده | اخبار گوناگون

    گفت وگو با سید موسی شریفی، چاق‌ترین مرد کشور عزیزمان ایران

    گفت وگو با سید موسی شریفی، چاق‌ترین مرد کشور عزیزمان ایران


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار